marți, 14 aprilie 2009

Adio blond!

Adio!
Nu-s prea buna la terminat relatii.de fapt nus buna deloc.Tot timpul ma complac in situatia creata,si spun,va fi mai bine.Nu mi-a facut placere sa-mi inchei relatia,de fapt chiar mi-a displacut acest lucru.Nu-mi place sa stau sa ma gandesc mereu la ce a fost frumos,sa am regrete,sa spun : pacat de noi,sa ma trezesc dimineata si sa reazlizez ca nu mai e ce a fost.ca nu mai suntem noi,ca am ramas doar eu si el.
Nu-mi place sa vb cu el si sa ma prefac ca sunt oke cand am unele regrete de fapt.Nu-mi place sa fiu falsa desi in ziua de azi in majoritatea timpul trebuie sa te prefaci ca sa nu fi calcat in picioare.
Poate daca incerci sa pari o persoana puternica,lumea chiar te va crede,si poate intr-un final,chiar si eu voi crede asta.
Revenind la subiect.Sunt deja 3 zile de cand nu l-am vazut,si de cand nu stiu ce gandeste.
Probabil crezi ca 3 zile e o nimica toata.Pentru mine 3 zile inseamna infinit.E stresant tot timpul sa te uiti pe geam cand auzi claxonul unei masini,sa tresari cand iti suna telefonul,sa iti bata inima tare cand suna cineva la usa.
Sa stau mereu si sa imi pun aceiasi intrebare.Oare de ce?
Nu stiu ce ma doare mai tare.Daca ma doare k mi-am pierdut iubitul,sau ca mi-am pierdut cel mai bun prieten?
Pentru mine erai 2 in 1:)!
Tu ma stiai asa cum sunt,asa cum nu ma stie nimeni.Tu simteai cand ma durea ceva,si stiai cand vreau sa spun ceva,tu ma tineai in brate cand plangeam,tu ma pupai cand radeam,tu erai acolo tot timpu.Cu tine vorbeam despre orice.Acum ma simt naspa.Poate e doar un moment.Ma simt pierduta fara tine.Si desi sunt atata persoane in jurul meu,simt ca nu mai am pe nimeni.Simt ca nu mai pot sa fiu eu iar.ca nu mai pot sa ma deschid in fatsa nimanui.Ca nu mai e nimeni acolo sa-mi dea un sfat sincer,si ca nu mai e nimeni acolo sa stiu ca ma iubeste neconditionat.ca totul a fost.Imi placea noua Lori.Era o fiinta simpatica,care nu isi batea joc de sentimentele oamenilor si care tot timpul credea ca se poate schimba ceva.Creatia ta.Mi-e dor.Ma simt naspa.Nu-mi place sa stiu ca sunt singura care e dependenta.Ca am regrete.Ca visez.Ca plang.Ca vreau.Ca inca nu inteleg sfarsitul.
Adio blond!O sa-mi fie bine in 10 min!.

Un comentariu: