luni, 13 aprilie 2009

Calm.E intre doi!

Cupluri peste tot.Azi una din prietenele mele mi-a povestit entuziasmata cum a fost escapada ei la munte,cu iubitul ei,alta imi povesteste cum s-a impacat cu iubitul ei,alta ce i-a luat iubitul ei,pe strada un tip si o tipa se saruta in coltul strazii si tipa ii spune: esti minunat!Mi-se spune tot mai des imi pare rau Lori pentru situatia in care treci.Si stau si ma gandesc k poate nu am pus bine problema si lumea nu m-a inteles asa cum as fi vrut eu.Si iubitul meu a fost si este special pentru mine,si iubitul meu facea lucruri minunate pentru mine,imi spunea ca sunt frumoasa,ma saruta dimineata sau imi ura noapte buna seara,era acolo sa-mi aduca sarea la masa,sa-mi dea un pahar cu apa cand imi era sete,sa ma faca sa rad tot timpu.Nici nu stiu clar ce sa scriu.Vroiam sa fac un blog,in care toata lumea sa stie de fapt k situatia mea sentimentala nu e chiar asa neagra cum si-o inchipuie toti.Nu imi plac sfaturile gen : lasa-l e un mitocan,e un nenorocit,nu te merita,nu uita ce ti-a facut,nu uita cate ai facut tu pentru el.Nimeni nu stie ce se intampla intre noi.Eu stiu clar ca iubitul meu,a fost special,ca iubitul meu a fost mai minunat decat iubitul tau,doar pentru ca era iubitul meu.Si doar pentru ca imi spunea ca ma iubeste stiam ca ma iubeste.Pentru ca atunci cand se uita la mine si ma strangea in brate stiam ca nu vrea sa ma piarda,pentru ca atunci cand imi spunea lasa-ma stiam ca de fapt e doar lasa-ma 10 min,nu lasa-ma pentru totdeauna,pentru ca atunci cand se enerva,nu se enerva pe mine ca trancanesc non-stop si nus multumita de nimic,ci se enerva pentru ca nu se simtea destul de bun,si ca atunci cand imi spunea uite ce bun sunt,nu inseamna oricare fata m-ar vrea langa ea,imi spunea doar: sunt bun pentru tine.
Si ma gandesc ca tot timpul s-a inteles altceva despre noi.De atunci de cand eram prieteni,lumea ne considera iubiti,atunci cand am avut prima cearta,lumea ne-a spus despartiti-va,atunci cand am plans prima data,mi s-a spus lasa-l.Nimeni nu se gandeste ca si el,acel el puternic,nenorocit si mizerabil cum il considera toate prietenele mele,si el plange,si el se simte prost,si el ma iubeste.Ca nu va spune voua,nu inseamna ca nu e asa.


Scopul acestui blog nu este o cale de impacare.
Nu incerc sa justific faptele nimanui.
Nu astept sa mi-se spuna multumesc Lori,sau sa ma critice cineva.
Nu incerc sa par inger.
Incer doar sa va spun ca nu imi place sa se traga concluzii.
Nu ne-am impacat.
Nu stiu daca ne vom impaca.
Nu stiu ce face acum si la ce se gandeste.
Dar stiu ca ma iubeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu