luni, 27 aprilie 2009

In memoria unui telefon!

Cu siguranta cu totsii avetsi un telefon.Acel obiect micuts,care va e mereu de folos,care va auzit toate secretele,care va e in fiekre zi de folos,care va trezeste dimineatsa,care va suna in cele mai nepotrivite momente,care va face poze,va canta melodii,si va e fidel.
Asa e si cu telefonul asta.Cate amintiri avem cu el.TI minte cand eram la inceput?Si cand l-ai ranit ingrozitor strivindul intre dintsi atunci cand ne-am certat?Si i-ai facut o ditamai buba,pe ecranul superior,o crapatura imensa cauzata de dintsii tai furiosi.
Telefonul ala stia toate secretele.
Era cel mai mare complice al nostru,si al tau.Telefonul ala s-a incapatanat sa ne combine,nu vroia deloc sa afli adevarul din primul mesaj pe care ti l-am dat,iar atunci cand a vazut ca am sentimente adevarate,s-a lasat pagubas si ti-a trimis mesajul.Telefonul ala ne-a oficializat relatia.El a dedis ca e momentul sa se afle ca sunt impreuna de ...2 zile?:))Si primu te iubesc iti amintesti?La telefon a fost spus.Si toate certurile si toate impacarile si toate sentimentele au fost spuse sub ochii lui:(
Telefonul tau tot timpul te-a dat de gol.Tot timpul cand faceai cate o prostie el imi spunea: deskidema si uite-te la mesaj.Era complicele meu.Imi placea.Si stiu ca si telefonul tau ma iubea.Si doamne ma cunostea exact cum sunt eu.
Si cate poze nu mi-a facut telefonul tau.Si cate momente nu a surprins.Cand vroiam sa imi aduc aminte de ceva,ma uitam la tine in telefon.
Era prietenul nostru,si o sa ne fie dor de el.
In memoria unui telefon care ne stie toate secretele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu