miercuri, 22 aprilie 2009

MadameL

A fi o lady inseamna mult mai mult decat a comenta vrute si nevrute, a barfi la ora 22 intr`un restaurant de fitze, cocolata la bar ca o gaina gata de cotcodaceala...asta e concluzia dupa un week mai mult sau mai putin obositor.A fi o lady in viziunea mea inseamna a te respecta pe tine si a te face iubita.Cea mai norocoasa dintre femei,este acea kre dupa ce bea un Martini cu fetele,stie ca atunci cand ajunge acasa va primi o imbratisare calda de la barbatul pe care il iubeste,care e linistita sufleteste pentru ca stie ca este iubita,si ca indiferent de situatie,vei fi acolo langa ea.Nu-mi plac barbatii care cred ca a fi un barbat adevarat inseamna a avea cat mai multe femei.Tot timpul am cautat acel tip care stie ca a fi un barbat adevarat inseamna a reusi sa ti o femeie langa tine,fara ca aceasta sa-si doreasca sa plece.In mare parte l-am gasit!Sunt o feminista convinsa si nu ai cum sa imi schimbi parerea.Stiu ca femeia este cel mai frumos lucru pe care il poti avea in viata.Femeia acea complicata si care iti da batai de cap,care vorbeste si rade non-stop.Si pe care o condamni pentru ca o vezi atat de slaba,desi nu iti dai seama ca tocmai asta iubesti la ea.Slabiciunea ei,si sentimentele ei pure,zambestul ala pe care ti-l arunca in orice moment al zilei,chiar si atunci cand gresesti,pentru ca asta stie ea cel mai bine sa faca.Sa-ti zambeasca si sa spere ca intr-un final glorios va reusi sa te faca sa intelegi ca ai gresit undeva.
Femeia aceia care stie ca farmecul dureaza circa 15 minute,dupa care ar trbui sa sti ceva honey...
Ma amuza discutiile contradictorii dintre barbati si femei,si diferentele dintre noi...Barbatii si femeile sunt total diferiti.Niciodata nu am fost la fel si nici nu cred ca ne-am dori sa fim la fel.
Femeile sunt niste fiinte sensibile care dupa parerea sexului masculin nu stiu decat sa trancaneasca non-stop si sa se planga.Nu facem asta ca sa va simti voi prost dragilor.Facem asta pentru ca simtim nevoia sa comunicam cu voi,si sa va facem sa intelegeti ce ne deranjeaza.Nu va spunem problemele noastre pentru ca avem nevoie sa ne gasiti solutii.E cel mai prost gand pe care il are un barbat cand femeia lui se plange.Acela de ai gasi rezolvari.Noi nu vrem asta.Noi vrem doar sa ne ascultati.Asta inseamna a fi femeie.A fi complicata.Barbatii in schimb,sunt mult mai simpli.Iubitul meu de exemplu,este foarte simplu si tocmai de aia in cea mai mare parte a timpului mi-se pare foarte complicat.Pentru ca nu pot sa cred ca este atat de simplu.
Stiu ca atunci cand e suparat nu vrea sa vorbeasca,si se inchide in el si se joaca,sau iese cu baietsii pentru ca ei sigur nu il vor intreba nimic daca el nu are chef sa povesteasca,stiu ca atunci cand are o problema nu o sa stea ore in sir sa se planga si pur si simplu va cauta un mod prin care sa o rezolve.Probabil tocmai de aia imi si place iubitul meu.Pentru ca stiu ca atunci cand vreau o rezolvare el va sti mereu ce trebie sa fac,pentru ca atunci cand am nevoie de un umar pe care sa plang si care sa nu planga cu mine,el va fi acolo.
Evident iar am deviat de la subiect...Lady e ceva mult mai complex decat credeti voi.Si nu este ce cred toate fetele ca este.Nu inseamna sa fim cat mai false.Inseamna sa fim ceea ce suntem.
Eu de exemplu ma simt intradevar femeie atunci cand sunt imbracata in treningul iubitului meu,nemachiata,si cand el ma tine in brate si ma saruta pentru ca stiu ca ma accepta exact asa cum sunt.Si mai mult de atat,pentru ca de asta ma iubeste.Pentru ca nu sunt falsa.
Conceptul de femeie adevarata a fost inlocuit de pipitsa in mintea voastra fara sa va datsi seama.
O pipitsa este acel ceva fals,care sta cocotata pe un bar in cautare de prada.O femeie adevarata nu ar face asa ceva.O femeie adevarata va sti tot timpul ce vrea si ce nu vrea.Poti fi sigur ca nu te va lasa pentru unul cu brandul mai mare,pentru ca in viziunea ei asta e doar un detaliu foarte mic.Nu ne dorim barbati care sa strabata muntii la picior ca sa ne arate cat de mult ne iubesc,tocmai acei barbati vor fi cei parasiti pentru ca vor fi majoritatea timpului plecati.
Eu imi iubesc iubitul tocmai pentru ca isi petrece timpul cu mine.
Imi place sa ma cert cu el,si sa il enervez.Si stiu ca si lui ii place asta.Unul dintre cele mai mari hobbyuri ale lui este de a ma enerva pe mine:)).Ii place sa ma chinuie,sa ma ciupeasca,probabil v-am mai spus ca ii place sa imi construiasca o cazemata din paturi,si sa imi spuna ca sunt cea mai simpatica atunci cand nu ma vad:))...imi place sa imi dea palme peste cap si sa ma gadile.Adora sa ma gadile iar eu sa izbucnesc intr-un ras isteric.Oricat de suparata as fi nu ma pot abtine.Probabil nu ai intalnit in viata ta o persoana care sa se gadile mai rau ca mine,iar eu va spun cu mana pe inima ca nu am intalnit o persoana care sa stie sa gadile mai bine ca el.
Imi place ca in prezenta lui rad si ca pot sa fiu eu.Ca in prezenta mea este el.Ca am siguranta pentru prima data intr-o relatie,ca NOI va exista si maine.Imi place cand mama se uita la noi cand intram pe usa,si ca ne face cu mana cand iesim aman2,ca toti ne doresc sa"va iubiti mult",ceea ce promitem ca o vom face!

Un comentariu:

  1. :))

    ar trebuii sa faci o mica povestioara..despre oamenii falsi si parsivi..despre prietenii care nu`ti sunt prieteni :-j etc:):*
    te pricepi la d'astea:)
    :x

    RăspundețiȘtergere