vineri, 17 aprilie 2009

Play and win?

Si-am lipit cartea kre se rupsese,si am inceput din nou jocul:).
Daca o sa castigam,o sa iasa remiza,sau unul din noi va pierde nu stiu.
Cert e ca am pus toate cartile in joc,am mizat pe tot ce aveam,si astept rezultatul final,momentul in care se vor aseza cartile pe masa!de pierdut am pierdut de multe ori pana acum,am invatat ca atunci cand ceva lipseste,indicat este sa spui pas!
Si asta am si facut.Mi-am recaparat cartile de joc,insa nu stiu pentru cat timp!Si urasc partea asta din mine care are nevoie de tine pentru a continua.
Nu-mi place sa joc trombon,pentru ca se minte,desi e jocul preferat al baietilor.in jocul meu de acum incolo se vor exclude minciunile.
Nu vreau sa ma intristez,am o stare destul de buna.Simplul fapt k dimineata knd m-am trezit(si a fost chiar foarte de dimineata)ai fost acolo in dreapta mea,mi-a facut sa zambesc si sa spun merg mai departe.
Despre seara trecuta?Mi-a adus putin aminte de momentele in care eram doar prieteni si dormeam cu tine in acelasi pat,atunci cand aveam asu meu bine ascuns in maneca,si pe kre ma pregateam sal pun pe masa.(Si am castigat atunci amandoi pe mana mea)acum,e randul tau sa ma ajuti sa castig:)!
Momentan...jucam:)

2 comentarii:

  1. Super smecher.... ne am dat dreacu ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult cum scrii iubita!:*
    Intotdeauna sa fii optimista.. indiferent de situatie.. chiar daca e greu si nu ai niciun motiv sa o faci... :-<

    RăspundețiȘtergere