miercuri, 15 aprilie 2009

SCrisoare!

Dear pampa,
Nu stiu cum sa incep.E ora 1.30 noaptea,iar eu stau si iti scriu o scrisoare,pe o foaie de matematica,rupta din caietul de fizica.Ti-am spus ca ai sa primesti ceva de la mine,ceva la ce nu te astepti.Asta e surpriza ta.Scopul acestei scrisori nu stiu care este.De zile intregi,stau si ma gandesc la ce as putea sa-ti scriu intr-o scrisoare avand in vedere faptul ca te vad zilnic.Ei bine,am ales ziua asta, 9.04.2009 ,acest pix roz,si aceasta foaie de mate,si am inceput sa-ti scriu.Cred ca e momentul perfect sa-ti spun ce simt,avand in vedere ca ma simt km prost ptr k ti-am ascuns ce simt,zilele astea.Am fost confuza.Poate chiar mult prea confuza,dar acum mi-am dat seama TE IUBESC si e singurul lucru in care cred cu adevarat.Si stiu ca si tu faci la fel.Cand am plecat ieri de la tine,eram sigura ca vreau o pauza,Cand am ajuns acasa te-am sunat p tn.Ai fost prima persoana la kre m-am gandit,ptr k am stiut k doar tu ma poti calma si ca in tinepot avea incredere.Azi knd am primit msju ala am fost sigura k incerci sa o agati p aia,si ca totul s-a terminat intre noi,doar k dp mi-am dat seama k mai fac si greseli uneori.Nu stiu qm a ajns telu tau la Blondu si cum a ajns blondu sai dea msj dar stiu k dk ar fi ceva tu mi-ai spune si ca in plus nu ai face ceva stiind k ma pierzi.Ma rog probabil crezi k snt iar ciudata si ca nu-ti place asta.Snt eu!Eu acea fiinta cu dintii strambi,care isi schimba mereu culoarea parului,care tipa mereu si kre plange si se enerveaza pe kre nu o suporti knd te cearta.Acelasi eu cu ras tampit si isteric,eu kre vb tare si canta intruna.Eu care face mereu dezordine,si kre se axfisiaza de la...tale:)))Imi place sa ma sicanezi.E neplacut de placut.Si stiu ca iti place sa ma ciupesti sa-mi dai palme in cap si peste fund,sa pui patura peste mine si sa spui k sunt dragutsa cand mi-se vede doar capu,sau cel mai bine cand nu ma vad deloc:))Si nu te suport uneori.Nu te suport cand imi spui "nu-mi pasa faci ce vrei" si knd te kinui sa faci pe durul in fata mea.Cunosc fiekre parte din tine si tot ce iti trece prin cap ji tocmy asta ma fascineaza.Imi place sa te pup p muschi,si pe barbie,Esti combinatia perfecta intre copil si barbat..Esti simpatic foc cand te porti ca un copil si in secunda 2 te uiti la mine intr-un stil pervers.Imi place ca arati bine,dar nu-mi place knd esti ingamfat si crezi k ar trbui sa ai toate fetele,dar incerc sa lucrez la asta.Imi place knd imi dai msje simple cu te iubesc si knd te surprind ca te uiti la mine.Doamne imi place sa ma uit la tine.De fapt sa ma holbez la tine:))si tot timpul te intorci exact knd incep sa visez si sa ma uit prin tine de fapt nu la tine.Si imi spui: iar te uiti ma la mine?:))Imi place knd imi spui esti frumoasa,nu sexy.ptr k pana acum nu mi-se spunea decat ca sunt sexy.Imi place ca ma iei in brate.Imi place knd te imbeti in club si te uiti intruna la mine si ma saruti intruna.Imi place knd dansezi cu okii inkisi si te uiti asa in sus.Imi place knd ma pupi pe frunte ptr k ma simt protejata atunci.Te simt uneori ca pe un tata:))si probabil de asta te si iubesc asa mult.Pentru ca stiu k acum knd nu am sa mai am un tata o vreme o sa fi aici in locu lui si ca ai sa ai grijade mine mai bine decat ar fi facut-o altcineva.Asta a fost partea sentimentala a scrisorii,desi nu as fi vrut sa aibe asa ceva.Stiu ca nu ai sa ma lasi pentru alta,pentru ca stiu ca ca atunci cand mi-ai spus ca sunt singura care merita cu adevarat si ca doar pe mine ma vrei langa tine,a fost adevarat.Pentru ca stiu ca iubirea noastra este adevarata!te pup!

Aceasta scrisoare a fost redactata in 09.04.2009.Trebuia sa fie trimisa prin posta.Nu am schimbat absolut nimic din continutul scrisorii.:)

Un comentariu: