luni, 13 aprilie 2009

si ai plekt in lumea ta!

ai plekt in lumea ta..cu tot cu visele mele!si nu stiu sincer de ce imi pare mai rau.de mine..de tine?de cum radeam cand eram cu tine?de orgoliu?de momentele frumoase sau de faptul ca m-am skimbat?de prietenii mei lasati la o parte sau de noptile pierdute intre cearceafuri la tine in camera?de nopti pierdute in doi si dimineti cu soare sau nori,in care ma trezeam si primu lucru pe kre il vedeam erai tu.Si ai plecat cu noi,cu tot ce devenisem eu,cu tot ce investisem eu,cu tot ce sperasem eu.Si te-ai dus si mi-ai promis k nu te vei mai intoarce iubitul meu...Si nu te-ai mai intors.Te-am cautat,dar nu te-am gasit.Am gasit in patul tau pe altcineva si asta m-a ucis.Am gasit toate visele spulberate,le-am luat si am incerkt sa le reconstruiesc,dar de fiecare data vantul mi-le imprastia.M-am inecat din lacrimi pentru tine,si m-am sufocat intr-un aer trist.M-am obisnuit cu ideea unei nereusite.acum rasetele se aud doar in ecou,patul e gol,telefonul nu mai suna dimineata si eu nu sunt tocmai bine.Astept ziua in care iti vei aminti k eu sunt singura dragoste a ta!.Si acum stau si ma intreb...ai sa regreti k am plekt?o sa iti fie dor de mine?o sa te doara knd nu ai sa ma mai vezi?cand nu ai sa ma mai auzi?cand nu ai sa ma mai simti?vei simti o dorinta nebuna doar s vi sa ma strangi in brate si sa-mi spui: iarta-ma am fost un prost.Noaptea imi vei da mesaj de noapte buna sau te vei scufunda in orgoliul si incapatanarea ta si vei spune: nu pot sa ma schimb,nu trebuie sa fac asta!Nu o iubesc,Nu o vreau,Nu trebuie s o am!

Un comentariu:

  1. te simti trista, pustiita,avand impresia k ai pierdut tot.Ti`e dor de diminetile in care va trezeati impreuna, ti`e dor de certurile voastre d copii ratati...ti`e dor pana si de bataile glumete..[mai mult sau mai putin]:)).Simti k n`o sa mai gasesti pe cineva cu care sa imparti atatea ganduri sincere, cu care sa fii tu in intregul sens al cuvantului, cu care sa te completezi atat de perfect:).Dar in viata trebuie sa faci anumite sacrificii...iar acest sacrificiu il vei face pentru binele tau, pentru maturizarea ta si de ce nu...pentru maturizarea lui:).Ai facut ce`ai putut...ai calcat peste orgoliul tau de femeie, ai trecut prin vant, prin ploi, peste " gashca " ta de zi cu zi...chiar si peste vbele alor tai la un moment dat, doar ca sa recuperezi acele momente ,acele amintiri care v`au determinat sa va iubiti atat de mult si care practic v`au adus impreuna...vezi cum e soarta?...in ce mod v`ati cunoscut..si in ce mod v`ati apropiat atat de mult:) nici nu`ti trecea prin cap ca totul va evolua atat de repede, atat de frumos.:).DAR..exista un dar din pacate:)..orice inceput are si un sfarsit.Un sfarsit greu din pacate..cel putin pentru tine:).Esti puternica..ai invatat atatea, invata sa treci peste[desi tot eu impreuna va vad]...dar fara sa urasti[ca mine]:)invata sa pastrezi amintirea frumoasa si atat...si spune`ti"voi fi bine, ma am pe mine"...stii k sunt si eu p`aici asemeni unui popandau:))...dar eu nu te pot ajuta cu nimic..! totul depinde de tine, de subconstientul tau.Nu meriti sa fii calcata in picioare:)..te iubesc

    RăspundețiȘtergere