joi, 7 mai 2009

:)

Stii ce?
Stau aici si plang uitata de toata lumea pentru tine!
Si plang si ma consum in timp ce tu nu poti spune decat: hello!
Iti doresc tot binele din lume Serban!O viata fericita,frumoasa,alaturi de o femeie frumoasa si desteapta,o femeie care sa te pretuiasca si pe care sa o pretuiesti,de care sa iti pese,si pentru care sa faci totul!...
Eu nu mai sunt.Eu nu mai vreau sa fiu.
Am luptat prea mult,prea greu,e prea obositor drumul cu tine.Am fost fericita,nu neg.M-am simtit implinita de foarte multe ori.Te-am vazut pe tine in toti si te-am pus deasupra.
Ma doare de mor.Si nu neg nici asta.Si nu neg k in momentul asta tot ce as vrea e sa primesc un mesaj de la tine.Stiu ca nu o sa se intample.Te cunosc ca pe propriul buzunar.Te cunosc mai bine decat oricine altcineva.Si stiu ca tot timpul va fi orgoliul pe primul loc.Imi pare rau pentru tine,pentru mine si pentru noi.
Te-am iubit pe tine.Te-am respectat pe tine.Te-am adorat pe tine.Te-am vrut pe tine.Te regret pe tine dar nu mai lupt pentru tine.
Acum te las sa zbori in voie,fluturasul meu unde vrei tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu