duminică, 17 mai 2009

e al meu :D

Simpatic,dragastos,enervant,pampa,iubitor,stresant,stresat,major,frumos,simplu,complicat,atent,
neatent,E al meu... si stiu ca ma iubeste doar pe mine.si recunoaste ca daca m-ar lasa pentru alta ar fi un prost:X!...al meu e al meu a fost al meu ramane...Pentru toate momentele frumoase scriu asta.Pentru toate clipele in care mi-ai zs te iubesc...pentru toate lacrimile care curgeau cand spuneam ca nu ne mai impacam...pentru toate zilele in care ne intrebam ce face celalalt:D...pentru toate planurile..pentru vara care urmeaza:Xpentru ca tu ma cunosti cel mai bine si eu te cunosc cel mai bine...pentru Animal-Pack...si pentru ca altu mai bun ca tine nu cred ca as gasi..pentru ca m-ai facut o disperata:)))...pentru ca te-am adus la disperare:))..pentru ca daca ne mai certam mult o sa ne luam de mana si vom face o vizita la spitalu noua...:D..dar stiu ca nu ne vom mai certa:D...pentru maicata aia care incepe sa ma placa..si sincer era si timpu dupa 10 luni in care am stat pe capu ei:)))...pentru ca numai la tine pot sa pierd timpu aiurea fara sa fac nimic..:D..pentru ca am devenit maniaca cu filmele din cauza ta:D..pentru placa ta care mi-a ars paru..pentru ca acum esti al meu cu certificat si diploma:D..pentru bacu ala kre ma streseaza...pentru telefonu ala dupa care iti spun cat de mult te iubesc:D..pentru ca eu am sa fiu prima kre o sa urce in leon:P...pentru ca eu voi fi acolo sa te felicit cand iei bacu...si sa-ti dau cel mai genial cadou:X...pentru ca fara tine as fi trista...si nici macar nu as avea cu cine sa ma contrazic si cu cine sa ma enervez:X...pentru ca e al meu maaaa si nul dau alteia:D...pentru fiecare pagina scrisa aici...pentru ca tu mi-ai spus sa scriu o carte...si pentru ca pentru tine m-am apucat sa o scriu...pentru ca tu ai fost cu mine cand mi-am luat catel:X..pentru ca tu ai fost langa mine de sarbatori..de ziua mea..de ziua ta:D...pentru ca de mana cu tine am intrat in noul an..si tot de mana cu tine voi iesi din anu asta...pentru ca ai sa fi langa mine cand am sa fiu majora...pentru ca ai fost ultimu care m-a avut la 16..pentru ca ai fost primu care mi-a zis la multi ani la 17:D..pentru ca ai sa fi aici si la 18...pentru ca mai avem putin si facem 10 luni..si dupa facem anu:)))))....:D...pentru ca mi-ai spus ca indiferent de ce s-ar intampla imi faci o vizita in iulie:D..:)))..pentru ca ahhhhhhhhhhhhhhhh:Xsunt asa de fericita:D....

Un comentariu: