marți, 5 mai 2009

iubeste!


Iubeste barbatul care se uita in ochii tai si itsi spune te iubesc,iubeste-l pe cel care te face sa razi,care e acolo sa-ti intinda o mana knd ai cazut,pe cel care iti spune ca ii place cum zambesti chiar dk nu ai cei mai frumosi dinti,pe cel care iti spune ca esti frumoasa,caruia nu ii e rusine sa te prezinte prietenilor lui,care stie sa te puna in valoare.Barbatul care nu te minte si care iti spune adevarul chiar dk te deranjeaza,cel cu care iti imparti patul,cu care iti petreci timpul si care stii ca te iubeste.Iubeste-l si iarta-l cand greseste,si spunei cat de mult inseamna pentru tine,inveselestel cand e suparat,inveleste-l cand e dezvelit,dai un vant cand vezi ca nu poate sa mearga mai departe,crede in el si spunei asta.
TE IUBESC BA:X
Pentru ca esti copil uneori.
Pentru ca imi iei filme.
Pentru ca iti place cum rad.
Pentru ca urasti sa ma auzi cantand:)):D
Pentru ca imi spui cand nu fac bine ceva.
Te iubesc si atunci cand bei:)):D...si atunci cand esti vesel.
Te ador cand esti beat si ma pupi intruna si imi spui kt de mult ma iubesti si felu ala in care te uitsi la mine...
Si te iubesc si tuns si netuns:))
Si te iubesc la fel de mult ca la 3 luni...
Cifra 3 e o cifra magica...apogeul relatiei noastre:D:)))...

Te iubesc pentru ca ma iei in brate cand plang si imi spui ca snt fraiera.Stii ca ma emotionez usor:))..
Imi plac veveritele de cand filmai tu veverite....dar imi e frik de ele:D..
Imi plac ghindele de cand m-ai invatsat tu sa cant intr-o ghinda:D..
Imi place Lost de cand m-ai invatsat sa ma uit la lost..
Imi place sa pierd noptsi aiurea de cand le pierd cu tine..
Imi place sa dau mesaje multe de cand imi dau cu tine..
Imi place bretonul de cand mi-ai spus ca arat bine cu breton..
Imi place sa cred in mine de cand tu ai avut incredere in mine..
Imi place sa ma gandesc la maine de cand tu mi-ai aratat ca maine vom fi tot NOI..
Imi place sa ma gandesc la ce a fost si prin cate am trecut..
Imi place sa ma consider femeie de cand m-ai invatat sa fiu femeie..
Imi place sa fiu sincera de cand mi-ai aratat ca e simplu sa spui adevaru..
Imi place sa cred in tine de cand imi arati ca pot sa cred iar..
Imi place ca am invatat sa iert,de cand m-ai invatat sa iert..
Imi place sa spun te iubesc...de cand am invatat sa iubesc!

Un comentariu: