luni, 18 mai 2009

liniste si pace!

E adevarata vorba aia care zice ca oricat de mult s-ar ridica praful tot se aseaza...e liniste si pace de cateva zile si nu-mi vine sa cred.Ma simt atat de bine.Miroseam de dimineata parfumul verii si-mi aduceam aminte de inceput...e liniste si suna atat de bine...si stau langa tine si-mi spui ca ma iubesti..si sunt planuri care incep sa se implineasca in sfarsit...ma uit la tine cum te transformi intr-un barbat in fata mea!Femeia si copilul din mine te adora:X...Si-mi place ca doar eu te stiu cum esti intradevar.Si-mi place cand imi spui ca sunt singura care iti merita iubirea,si singura pe care o iubesti...ca doar cu mine ai planuri si doar pe mine ma vrei si maine...si stiu ca au mai fost multe inaintea mea...multe care s-au pierdut spre dimineata...dar eu raman aici pana seara urmatoare,cand o luam de la cap...E liniste si ma simt atat de bine...e liniste si pana si cu sorta vorbesc si pana si maicata imi place!

2 comentarii:

  1. e atat de placut sa fii cufundat in liniste...esti in propriul teritoriu si nu te poate izgoni de acolo decat....un sg....zgomot...vocea celui pe care il iubesti...SA FII IUBITA

    RăspundețiȘtergere