luni, 11 mai 2009

sentiment:)

Stau ca de obicei si imi fumez tigara uitandu-ma pe geam.Afara ploua.Imi place sa ma uit cum stropii de ploaie lovesc pamantul.E totul asa de ciudat.Ma gandesc deseori la dragoste si la certurile unei relatii.Sunt exact ca o ploaie de vara.Dureaza putin si sunt puternice,dar dupa se linisteste totul si praful se aseaza.Oricat de mult ar incerca doua persoane sa nu se mai iubeasca,nu or sa reuseasca.Dragostea e tot acolo oricat ai incerca sa o alungi.E foarte ciudat cum inima,un organ atat de mic stapaneste sentimente atat de profunde.Imi place sa te iubesc,chiar si atunci cand sufar.Imi place sa imi aduc aminte lucruri.Ador sa fac asta,si sa ma gandesc la ce va fi...iau problema pe 10000 de feluri,in care doar una este cu sad end.Nu-mi plac povestile triste.Si stiu ca nici a noastra nu va fi asa.Deseori gresim cand iubim o persoana,gresim din prea multa dragoste,din dorinta de a tine persoana aia doar pentru tine,undeva ascunsa intr-o camera impunatoare,intr-un pat in care avem atatea amintiri.Amintiri care raman oricat ai incerca sa le alungi.E involuntar sa nu-ti vad zambetul in patul meu,sau sa nu te aud cum imi spui te iubesc.Nu vreau sa nu te privesc atunci cand iesi din dush si picaturile de apa se plimba usor pe trupul tau.Imi place imaginea ta dimineata cand esti somnoros.Esti atat de copil in clipele alea.Nu pot sa nu ma gandesc la mine,intre bratele tale puternice,acolo unde stiu ca nu mi-se intampla nimic.Imi place sa-tsi simt parfumul seara,in timp ce ma uit la peretii mei imbracati in pozele noastre.Avem o intreaga istorie,demna de o carte de o carte care cu siguranta va castiga marele oscar al dragostei.M-ai invatat sa rad in hohote.Mi-e dor sa ma chinui intre paturi iar eu sa ma zbat,incercand sa ies din stramtoarea ta.mi-e dor sa ma ciupesti,sau sa iti plimbi mana prin parul meu.Inca pastrez in minte imaginea ta cand ai simtit primii fiori ai dragostei.Inca am in minte primul te iubesc...acele momente frumoase care ne-au facut sa ne indragostim unul de altul...
Ma intreb deseori daca ma iubesti mai mult ca la inceput.Daca ma iubesti mai sincer,si mai patimas.Daca inca vom lupta unul pentru altul,ca in prima zi...Ma simt copil in problemele dragostei cand nu esti langa mine.Ma amuza sa ma gandesc ca sunt atatea care te viseaza,sau care ar vrea sa te aiba.ca atatea si-ar dori sa intre in locul meu in povestea asta,ca atatea si-ar dori sa ma faca sa dispar...am sa raman aici,ca pana acum,ai sa fi aici pentru mine,stii asta.Ai sa ma privesti cum dorm,vei fi primul care o sa-mi spuna Buna Dimineata,ai sa fi langa mine cand am sa rad pentru tine.amandoi pierduti in sentimente...Grabeste-te Don Juan nu-mi place sa astept:)

5 comentarii:

  1. wow..deci noi 2 plm.. n'avem nici o treaba nu ne cunoastem..dar mi-am permis sa intru pe acets blog.. si sa citesc.. si chiar ma impresionezi.. deci..nus ce sa mai zic.f frumos ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. si chiar vroiam sa iti dau un msj sa vad ce ai mai facut..:))..si nu a fost nevoie decat a intru pe blog..
    esti o tampita!:))
    una care iubeste cu patos si cu durere...si ahh ce ne mai place sa suferim..
    iar se intampla asta ..iar se aseamana povestile..u vezi k noi tot ramanem impreuna?:))
    ce penale suntem..akm simt nevoia sa iti spun k mi'a fost dor de tn:)) si ultima dimineata cu toate mel ala vechi..ahh chiar mi'ai lipsit..
    si cu don juan..stii k o sa fie bn ..u continua sa scrii..
    app tre sa terminam cartea:))))
    ahhaha..hai vb :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere