luni, 8 iunie 2009

cel mai bun prieten!

hmm...well faceam o lista cu prietenii mei (de fapt eram in tramvai veneam de la serban si nu aveam ce face)si pot spune ca am ramas stupefiata cand a trebuit sa ma decid pe cine'l numesc "cel mai bun prieten"...ma gandeam ca nu e posibil sa nu am o prietena cea mai buna...toate fetele au cea mai buna prietena si toate au incredere in cineva..well eu snt una dintre putinele persoane care nu mai are incredere totala in nimeni.Pana de curand Serban era in capul listei cu titlul de cel mai bun prieten...trebuie sa recunosc ca ai stat cam un an acolo si chiar credeam ca tu esti cel care va ramane cu acest titlu si cu onoarea de a fi cel in care eu am toata increderea mea...dar nu a fost asa....ma seaca tare ca lumea se transforma iar si ca toti ne judecam iar intre noi...ca stiu ca daca spun ceva,acel ceva va fi folosit impotriva mea chiar si de "cel mai bun prieten"...si ca toti te vor arata cu degetul la un mom dat...e trist cand nu exista cineva acolo care sa stii ca iti da sfaturile cu cea mai mare sinceritate si pe care sa-l intreb...eu ce fac acum?E chiar obositor sa stai sa iti storci creierii intr-o problema cu doua rezolvari si sa nu stii pe care sa o alegi...Sunt trista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu