vineri, 5 iunie 2009

:)...let's pretend..

Hai sa ne prefacem ca nu ne cunoastem...ca am trecut de mult aman2 peste toata povestea asta din care nu ne-a ramas decat zambetul acela inocent pe buze cand te gandesti la tot ce a fost si spui: era tampita si radea non-stop..si chiar m-a iubit ma da am fost prea prost...
hai sa ne prefacem ca nu poti sa mai vorbesti iar eu am sa ma prefac ca nu pot sa mai ascult...
hai sa ne prefacem ca nu ne mai pasa deloc si ca atunci cand ne vom vedea pe strada o sa radem si o sa zicem mai ti minte?
hai sa ne prefacem ca nu te intereseaza ce fac si pe mine nu ma intereseaza cu cine iesi...hai sa ne prefacem ca suntm doi oameni maturi care au inteles tot ce era de inteles..:)..hai sa ne prefacem ca ne dorim doar bine unul altuia chiar daca e alaturi de alaturi de altcineva...:)..
hai sa ne prefacem ca nu am uitat nimic din tot ce ne-am promis candva...si ca inca ne mai respectam...hai sa ne prefacem in continuare ca e totul oke si ca suntem fericiti indiferent de situatie...hai sa ne prefacem ca nu ne regretam deciziile si ca am facut cea mai buna alegere in tot ce am ales pana acum..hai sa ne prefacem ca niciodata nu vom regreta ce a fost si ca niciodata nu vom spune: daca as fi stiut cum e nu faceam asa!...
hai sa avem fiecare viata noastra...:)...prefate ca nu te mai intereseaza si ca ma lasi sa-mi fac si eu viata mea asa cum si tu o ai pe a ta...
prefate ca nu mai ai nevoie de mine nici ca prietena pentru ca oricum ai prietene.
prefate ca nu ma mai vrei si eu am sa ma prefac ca nu te mai vreau!

Un comentariu:

  1. binele vostru e sa fitSi aman2 ! sa trecetSi peste tot si sa nu se mai intample nimic ! doar voi 2,ferictsi.atat.fara nimeni altcineva.!
    :(

    RăspundețiȘtergere