marți, 7 iulie 2009

o cafea tare.

nu-mi doresc nimic mai mult acum decat o cafea tare si 2 palme peste fata ca sa ma trezesc la realitate.E al dreaq de dureros cand vzi cum ti-se spun in fata niste mizerii...si cand te simti acuzata de niste lucruri pe care le regreti sau pe care nici nu le-ai fqt.e naspa rau de tot sentimentul cand persoana care trebuia sa-ti fie recunoscatoare nu-ti spune decat: ma pis pe tine!...nu te iubesc,nu te vreau,imi pare rau ca am fost cu tine 11 luni si k te-am cunoscut...well fetelor...nu puneti suflet niciodata!...nci nuj ce sa scriu...tre sa ma pregatesc pentru un majorat ptr care kiar nu am nci un kef in mom de fata...si ma doare sufletu...dar dehh..asta merit dk pun suflet...ma rog...promit ca de acum incolo voi fi mai precauta...


have fun people:*>:D

2 comentarii:

  1. nu vorbi asa..trist! pana la urma iubirea e frumoasa in esenta dar dureroasa!si poate orice despatire aduce...impacarile alea dulci dulci :P te puupik dulce si fi puternica si zambitoare intotdeauna

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo majoratul e party?:P sti..... eu si blonda chiar ne e dor de tine :D cand vrei sa ne vezi si pe noi?? stim f frumos sa imbratisam sa sti :D

    RăspundețiȘtergere