miercuri, 9 septembrie 2009

cineva...

Vreau un baiat... care sa ma gadile ..sa ma ciupeasca ..sa mi puna piedica pe strada...dar care sa stie si sa poarte o conversatie pe teme filozofice.. un baiat care sa abereze..dar sa fie si scurt si la obicet cand e nevoie.... O persoana care sa alerge cu mine in ploaie...fara sa i fie frica ca o sa si murdareasca tenesii... cineva care sa ma tina strans de mana ...care sa ma cifuleasca ..sa ma traga de par ..sa ma muste... Vreau un baiat...al carui zambet sa ma topeasca... un baiat care sa ma stranga tare in brate... un baiat care sa se uite in ochii mei fara a-mi spune nimic..iar eu sa inteleg totul. Un baiat care sa aiba initiativa...sa ma conduca atunci cand am nevoie ..si sa se lase condus cand nu gaseste iesire... Un baiat...care sa gaseasca creierul unei fete mai interesant decat sanii ei... care sa-mi zica ca sunt frumoasa atunci cand sunt nemachiata si imbracata in trening...... Cineva care se pricepe sa-mi faca complimente subtile ..care sa mi zica 'iti sta bine asa '... Cineva care stie ca interpretez orice cuvant...... Un baiat care-mi zice cand si cum gresesc..si care-si asuma vina atunci cand el o face la randul lui.. Cineva care intelege ca o relatie e formata din 2... ca fiecare are drepturi..opinii ...si ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera..Nu toti o facem la fel de bine..dar pentru toate exista un inceput si un mod de a invata.... Vreau un baiat care sa nu-mi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea ...ci sa mi rupa o floare de pe strada intr-o zi oarecare si sa mi-o puna dupa ureche.. un baiat care stie ca mi place ciocolata...care stie ca imi place ploaia...vazuta de sub umbrela,kre sa stie ca tunetele ma sperie si ca trebuie sa ma ia in brate atunci ..care stie ca mi place sa ma maimutaresc...care ma intelege ca uneori sunt un copil retardat si alteori imi doresc sa port o discutie care sa mi starneasca interesul... Vreau pe cineva care sa nu-mi zica 'te iubesc' din prima luna.. doar ca sa ma bage in pat..pe cineva care sa inteleaga ca eu spun asta doar cand o simt si nu la plesneala, un baiat care stie cum sa ma ia cand sunt suparata ...Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc si ma supar din orice... Un baiat care stie ca pentru mine uneori conteaza cuvintele.si gesturile mici..chestiile nebunesti..care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni... Un baiat care sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar pentru ca vrea sa ma sarute.... Un baiat care sa danseze cu mine ..pe orice fel de muzica ... O persoana care sa-mi dea mesaj in timp ce suntem chiar unul langa celalalt... Cineva care sa ma sarute pe obraz......cineva care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine... Cineva care nu ma judeca dupa aparente..dupa prieteni sau dupa marca telefonului meu... cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el. Un baiat care isi doreste sa ma cunoasca..care isi da seama cat sunt de complicata ..ce fenomen anormal sunt... Un baiat complex..cu simtul umorului..cu imaginatie..pupacios... realist dar si romantic..cu picioarele pe pamant dar si visator ..si mai ales o persoana cu foarte multa imaginatie si spontan... O persoana care sa-mi starneasca interesul sa-l cunosc..o persoana care ma recucereste in fiecare zi ...care uraste rutina si lucrurile comune... Un baiat care sa ma tina in brate noaptea nu sa doarma cu spatele la mine pentru ca desi spun pentru prima oara urasc lucru asta si care sa se trezeasca cu jumatate de ora mai devreme..doar ca sa ma priveasca cum dorm... Cineva care sa chinuie sa faca clatite...oricat de mult fum ar iesi din bucatarie doar pentru ca imi plac mie..si sa stie ca alea cu ciocolata sunt preferatele mele... Cineva care sa asculte o melodie..si sa se gandeasca la mine si sa imi spuna in acel moment....cineva care apreciaza un simplu curcubeu ..care se bucura cand e soare... O persoana cu care sa ma opresc in mijlocul intersectiei pe tocuri si sa impingem la masina.. ..sau sa sa ne murdarim de ulei..si sa radem ca prostii.. cineva cu care sa vad rasaritul ... o persoana cu care sa ma simt in largul meu ...si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac..si care ma fac pe mine sa ma simt vie... O persoana care sa stie ca imi plac cadourile si ca daca ar fi dupa mine in fiekre zi ar fi o sarbatoare si un motiv pentru un cadou...cineva kre sa stie k fac al randu meu multe cadouri...cineva care sa nu-mi spuna pleaca ci vino...cineva care sa inteleaga ca pot sa dau multe dar nimic pe gratis...cineva care sa apara la usa mea fara nici un motiv si sa ma pupe...cineva kre sa ma sune doar ca sa-mi spuna cat de mult ma iubeste...cineva cu kre sa simt k zbor...cineva kre sa nu vbeask cu prietenii lui despre ce face in pat cu gagiksa...
Cineva care sa inteleaga ca pentru mine unele lucruri sunt foarte importante..cineva care sa stie k imi plac animalele si copii mici...ca imi place sa stau si sa fumez...cineva care sa stea cu mine in pat si sa se joace carti..cineva care sa stie k preludiul e important pentru o femeie...cineva care sa ma sarute pe gat si sa simt fluturasi in stomac...kre sa stie ca imi place sa scriu si sa primesc scrisori sau mailuri...e felul meu de a spune ce simt...care sa stie k imi place sa stiu ce simte...care sa inteleaga ca nu e usor sa ma cunosti dar atunci cand ma deschid in fatsa ta iti dau o sansa...care sa stie ca nu vorbesc cu oricine orice...care sa stie ce nu-mi place ...care sa nu ma critice mereu si daca gresesc sa imi explice...cineva care sa inteleaga ca am incredere in oameni pana intr-un punct...kre sa stie ca daca ma calci mult pe coada nu e bine...vreau pe cineva care sa-mi fie prieten si sa inteleaga unele situatii...vreau pe cineva si stiu ca exista si daca nu esti cinevaul ala sau dk nu ai cum sa fi asa...ms k ai citit pana aici....

4 comentarii:

  1. tot ce scrii tu.. ma face sa stau si sa suspin.
    dar nu stiu de ce:)
    pentru ca am langa mine baiatul perfect,baiatul kre imi face complimente si in cele mai naspa zile ale mele.
    mai ales dimineata cand ma trezez cu un par in cap.. de zici ca sunt vrajitoare.
    am baiatu' pe kre il caracterizezi tu sus.si il ador.jur.si stii bine.
    si stiu ca i-am gresit mult:-$ :"> dar acum mi-am dat seama cat de important e pentru mine.
    si stii f bn.k baiatu de mai sus l'ai avut si il ai.
    dar poate s;au cam 'ascuns' toate astea.dar poate or sa reinvie iar..poate :) dar important e k suntetsi ama2.

    baaaaaaaaaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci, ceea ce ai scris tu acolo.. e foarte frumos/interesant, dar tot odata si stiintifico-fantastic... doar ca dupa ce ti-am analizat si hi5-ul m-ai cam dezamagit si nu pare deloc cu ceea ce ai scris aici.
    Sau poate m-am inselat eu:P.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. baiatul de care o sa te indragostesti19 octombrie 2009, 19:31

    "un anume eu"... tin sa t contrazic...
    nu este nimic stiintifico fantastic...
    chiar daca sunt un orgolios si un narcisist am curajul sa recunosc ca ma regasesc in totalitate in acest text... sunt asa..cu cine merita...
    daca asta este starea ei si chiar simte/isi doreste ce a scris acolo....atunci....crd ca m-am indragostit :)

    MadameL...acel "cineva..." exista!...

    "Si sigur ma cunosti m-ai vazut pe undeva
    Dar nu ma recunosti chiar daca stau in fata ta
    Sunt chiar acolo si tu nu ma vezi
    Fiindca tu nu poti sa vezi ceva in care nu crezi
    Sunt multi exact ca mine si nu ii vede nimeni
    Trec pe langa tine si se prezinta: "nimeni"
    Nimeni de nicaieri, nimic iti cer
    Vreau doar sa-ti amintesti
    Daca nu ne-am intalnit chiar ieri.

    p.s: s nu te gandesti la cine a dat commul asta...nu ma cunosti sigur...poate doar din vedere..te asigur ca vei afla, candva...
    :*

    RăspundețiȘtergere