joi, 8 octombrie 2009

caut...

Caut tipul ala pe kre sa pot sal sun la 3 noaptea doar ca sai spun ca mie nu mi-e somn,si care sa nu-i tranteasca telefonul in nas sau sa-mi zica esti nebuna m-ai trezit.iubesc chestiile instantanee.Vreau un tip inventiv,caruia atunci cand ii spun sa imi scrie ceva,sa nu ma dezamageasca.Cineva care sa poarte o discutie fara nervi atunci cand sunt serioasa.Cineva care sa filozofeze la fel de mult ca mine.Cineva caruia sa-i placa sa faca poze.Cineva care sa fie narcisist,dar nu mai rau ca mine.Un baiat care sa iubeasca animalele.Cineva care sa se trezeasca mai devreme decat mine si sa-mi faca cv de mancare,sau sa-mi faca poze cand dorm.Un baiat destul de gelos cat sa simt ca tine la mine.Cineva care sa-si ceara iertare pentru ceea ce face si sa-si asume riscurile.Cineva care sa stie ca problemele nu dispar daca nu discuti despre ele...Cineva care sa apara la usa mea dupa ce am fost certati si imi spune: mi s-a facut dor de tine.Tipul care sa aiba grija de mine,pentru ca eu nu sunt mereu in stare sa fac asta...Cineva care sa nu se plictiseasca cu mine si cu prietenele mele.Un tip care atunci cand e cu mine sa nu ma lase sa ma plictisesc,care sa-mi dedice melodii...;;)...care sa-mi faca drept cadou o gramada de maruntisuri...Care sa vbeasca muuuuult la telefon si prin mesaje;;).Cineva care sa nu se ascunda,si care atunci cand are ceva de spus sa o faca pe fatsa,si intr-un mod adecvat.Nu caut printul fidel kre sa ma pupe in cur,ci pe cineva care atunci cand calca stramb sa aiba puterea sa recunoasca si sa indrepte lucrurile.Care sa nu minta..Goooshhh hate this part...Cineva care sa arate bine,pentru ca sunt foarte superficiala...Cineva care sa nu ma skimbe.Si sa ma pastreze exact cum sunt acum.Care sa stie ca nu e primul caruia am sa-i zic te iubesc.Care sa stie ca acum sunt in recuperare.Care sa aiba rabdare cu mine pentru ca uneori inteleg foarte greu.Si sunt incapatanata.Care sa nu-mi faca kiar mereu pe plac pentru ca mi-se urca la cap...Care sa-mi lase libertate dar nu totala...:P...care sa stie ca imi place sa dorm la perete..si k mananc mereu dimineata.Ca imi place nessul cu lapte si concentrat,care sa stie ca iubesc cartofii prajiti si clatitele cu ciocolata.Care sa-mi adore catelul.care sa stie ca imi plac trandafirii,dar primiti intr-o zi oarecare.care sa-mi dea msj cu te iubesc cand sunt langa el.Caruia sa-i placa sa se joace si sa nu zica "pas" la nimic.care sa inteleaga ca sunt tampita.Si nu am sa skimb asta niciodata.care sa-mi respecte trecutul si sa-mi incurajeze viitorul.Care sa nu ma puna sa renunt la nimic din ce imi place.Care sa vina doar 5 minute seara sa ma vada.Care atunci cand e certat cu mine sa imi dea msj cu imi e dor de tine sau ce mai faci?.Care sa stie ca ochii care nu se vad se uita.Apreciez persoanele care au puterea sa faca primul pas...da il caut:P...si am sa il gasesc.Pana atunci..raman amintiri.

Un comentariu: