vineri, 30 octombrie 2009

despre tine...

Hm...despre tine..ce as putea sa scriu?Sa le povestesc despre cum ma trezesti in fiekre noapte la 2 juma cu un mesaj de noapte buna?:))si in loc sa te injur zambesc si ma culc la loc..?sau sa le spun despre msjele de la 5-6 cu omg te-am visat?:))oricum nu ar intelege.E prea mult pentru ei:)).despre kt de narcisist esti tu?come on mi-as rani propriu narcisism cu asta:)).Despre locul de intalnire de la jumatatea drumului dintre noi?(kre oricum e mai aproape de mine;;))despre faptul k nu am niciodata bricheta?:))knd ma vad cu tine?sau despre cum ne enervam in fiekre seara=))?si nu pot sa cred k e ora 8 dimineata iar eu scriu asta:))..nci mkr nu am fumat o tigara...si cum ne-am intalnit..."zici k e o scena scoasa din filmele western"...:))si toate ambitiile pe kre ni-le punem..:))..omg si nu pot sa cred k ma lasi sa am prostesc in halul asta:))...si nu ma lasi sa beau bere seara=)).ji trebuie sa ma rog de tine sa vi 3 strazi sa te vzi cu mine iar dupa juma de ora imi zci: ba mi-e dor de tine:)))...omg si uite si tu vbm k si cum am fi impreuna:))..si replica aia: nu uita sa nu te indragostesti:))))...si niciodata nu imi sta bretonu knd ne vdm:|..si ma enervezi atat de tare:))knd nu raspunzi la tel:))..si zci: sczzzzzz nu l-am auzt:))si cand te vad nu pot sa nu rad:))..si sa zambesc si sa incerc sa fiu normala.Dar nu pot,trebuie sa ma imping in tine pe strada:))si sa dau din maini in timp ce vbesc:))off...si da nu a fost dragoste la prima vedere(desi ai intors capul de 2 ori dupa mine:)),nu k eu nu as fi facut acelasi lucru:)))...dar a fost cv:))>:D<

3 comentarii:

  1. smeker...:P ce sa mai ... :P ce versuri ai in tine cateodata nu imi vine sa cred cat de mult poti sa filozofezi. oricum esti kul..:P

    RăspundețiȘtergere