marți, 27 octombrie 2009

e toamna...

veneam azi de la liceu si pentru prima oara am observat k sunt tone de frunze colorate frumos pe jos..e toamna frate:|..ma gandeam pe drum ca in ultimu timp am realizat ceva ...ca in sfarsit stiu si eu ce imi doresc...:))..nu...nu s-a dus supradoza de narcisism.Nu am sa fiu niciodata vindecata de asta.Pur si simplu e toamna iar eu trebuie sa recunosc ca am nevoie si de cineva langa mine.I'm single by choise.But...nu vreau sa se faca un obicei din asta:)).Stiu ca vreau...:))...un tip kre sa ma inteleaga inainte de toate:))...sunt un specimen destul de rar datorita schimbarilor foarte dese de stare:)).Si am nevoie de cineva kre sa stie k ma supar fff rpd ..si k imi trece rpd..:))si k tip si urlu si dp ce ti-am zs ce cred sunt oke:))..mi-a trecut supararea dp ce iti ceri iertare.Ca nu le-as lasa pe sis si pe fete pentru nimic in lume..k ele sunt parte din mine acum...k snt mofturoasa...cuiva caruia sa nu i-se para scarbos knd imi ling ciocolata dupa degete:))...pe cineva kre sa inteleaga k imi e foarte lene sa ma mankiez uneori...kre sa nu se supere knd "nu am somn".kre sa stie ce tre sa faca k sa adorm imediat:P...si kre sa ma ia in brate atunci knd dorm.Kre dimineata sa se uite la mine si sa zambeask...kre sa imi dea ultimu msj seara si primu dimineata:P...kre sa imi fk crize uneori ptr k altfl ma plictisesc:))...kre sa vina doar sm vada...:))..sa-mi aprinda tigara kiar dk nu fumeaza...sa stie ce imi place si cum imi place..kre sa vbeasca deschis si sa inteleaga k eu vbesc fff mult...:))..kre sa stie k plang greu de fatsa cu altcineva...ji k atunci knd o fac e destul de grav.Kre sa stie k atunci knd zic ma doare...:))inseamna k ma doare f rau:))...kre sa stie k sunt f copil uneori si fac niste greseli prostesti.Kre sa aiba incredere in mine...si sm faca sa am incredere in el...daaaa vreau multeee...:P...Imi place sa aud cum mi-se spune iarta-ma...si nu mi-se pare injositor...sa mi-se dea expliktii atunci knd cer...sa stie k atunci knd gresesc si vin si spun iarta-ma inseamna k snt constienta k am gresit..sa stie k snt ff dramaticaaaaaa:D...:)))...ji k ma cert din plictiseala.K imi place sa ma contrazic si sa tipe cineva la mine uneori(nu sa urle)...cineva kre sa-mi spuna tot timpul ce simte...:X...kre sa se uite de 10 de ori la filmele mele preferate cu mine...si kre sa ma oblige sm uit la prostiile de filme preferate ale lui:))..kre sa ma lase sa ascult melodia mea preferata de 100 de ori pe zi:))..si kre sm sarute in ploaiee si eventual sa dea si umbrela la o parte.Kre sa stie kt de stresant e ptr mine knd nu imi sta parul:))...si sa imi reproseze knd gresesc pentru k altfl nu ma invats minte...dar sa nu o faca intrun mod urat..kre sa fie gelos:X...si sm lase sa rad atunci knd il vad nervos :)))...kre s stie k zc mi-e dor doar knd simt asta si nu zic te iubesc la intamplare...kre sm sarute in timp ce nu ma astept...:))..si dp sa plece...

3 comentarii: