joi, 22 octombrie 2009

narcisista...

Narcisismul din mine isi spune iar cuvantul.N-am cel mai perfect fund sau cei mai perfecti sani(pe astia nu prea ii am),dar Ma iubesc si asta stiu sigur.Imi iubesc ochii,privirea aia kre face furori.Parul care e foarte rezistent,buzele si nu le-as skimba cu altele nici in ruptul capului:X.Sunt aeriana.Visatoare.O iubesc pe sis si ii zic asta de n-spe ori pe zi:)).P sim kre imi lauda aptitudinile de stilista:X...ji kre de cele mai multe ori cu mine s-a "pilit".pe buga kre are niste buze la fel de tari k ale mele si kre mi-a fost alaturi in niste momente in kre nu multi erau langa mine:P.:X...le iubesc pe ele sa stii mult:D.Si nu le-as skimba cu nimic.Ele sunt prietenele mele cu bune si cu rele.Si imi accepta crizele de isterie.Nu zic decat esti nebuna in plm.Si imi zic mereu: nu te mai plange tu poti sa mergi mai departe mereu.Si sis kre e acolo la orice ora sa ma asculte si kre nu ma lasa niciodata sa plang.si pe kre nu o las sa planga ptr k ma apuk si pe mine plansul dk plange ea:)).Si am incheiat acum ceva timp un capitol din viata mea.Si sunt impacata cu gandul asta.Nu regret decat faptul ca am dat prea mult de la mine fara mai nimic la schimb.Dar sunt impacata si cu gandul asta.Imi place viata mea acum:D.Mi-am dat seama de muuulte lucruri.In tot timpul asta din 1000 de prieteni doar 3 au ramas langa mine.Si le multumesc pentru asta>:D<.Imi place sa scriu;;)si sa "filozofez ca apoi sa am ce contrazice":))."imi place cafeaua cu lapte si sa fumez":)).Imi place sa stau in pat si sa ma uit la filme.Deseori vbesc cu subinteles...Imi plac tipii destepti.Imi plac persoanele kre ma tin din scurt dar imi dau si libertate:D.Ma indragostesc greu si knd o fac..imi pierd capul de tot:)).Tot timpul fac prostia sa pun tot ce am in joc desi stiu ca ma risc grav.Merg peste tot cu periuta mea de dinti:)).Imi place ciocolata cu lapte;;).Ador sa primesc msje de nb si de buna dimineata.Nu-mi plac persoanele kre nu-si cer iertare atunci cand gresesc.Nu-mi place sa fiu luata de proasta,pentru ca stiu sigur ca nu sunt proasta:)).Imi place sa ma tina cineva in brate cand dorm,desi nu se intampla prea des.Imi place sa ma pupe cineva pe frunte.Imi place sa ma sarut:)).Cele mai simpatice momentele le am dp o seara nedormita,cand se lumineaza de ziua afara.Atunci e cel mai linistit moment al meu:X.Iubesc comediile romantice.Sunt prea sincera uneori si asta nu le convine multora:P.Sunt cea mai dulce persoana atata timp cat nu ma calci pe coada.Daca imi pierd increderea ai sa ai mult de munca cu mine:)).Nu inteleg semnificatia cuvantului NU POT.Eu pot tot ce vreau:)).Mi-as dori sa pun cel putin 5 kg pe mine..:))dar stiu ca nu se va intampla:)).Mi-as dori sa am un abonament nelimitat la telefon la care sa platesc doar 5 euro pe luna;;)....Mi-as dori multe:))

Un comentariu:

  1. "filozofez ca apoi sa am ce contrazice":))..

    hm..credeam ca sunt unicat :))

    "imi place cafeaua cu lapte si sa fumez":))..

    exista cineva care nu adora cafeaua cu lapte ?:))

    "Nu inteleg semnificatia cuvantului NU POT.Eu pot tot ce vreau:))".... da ai dreptate...nu exista nu pot...dar exista nu vreu!...

    "Mi-as dori sa pun cel putin 5 kg pe mine..:))"... hm... lasa.te te fumat si bea niste shake-uri proteice cateva luni... :D

    RăspundețiȘtergere