vineri, 16 octombrie 2009

Si plec..

omg si nu suport oamenii care fac numai kkturi si dupa se plang ca nu sunt intelesi de nimeni.M-am trezit de dimineata.Si mi-e frig.Si vremea de afara ma deprima.Si stau si ma gandesc la cum am crezut aiurea tin tine.Si-am pierdut atata timp.Si te-am crezut de atatea ori.Damn girl u are so naive.Și eu râd de naivitatea mea...Da nu-mi mai pasa.STiu ca o sa vina vremea aia in care iti vei da seama k noi aveam tot tot tot..ce aqm numai ai..aveai atat de multe..un umar pe kre sa stai..sa te asculte..doua buze sa te sarute..o privire gata sa`ti adore fiekre particik!Dar acum eu plec.Si tu ramai.Si-ti mai doresc sa simti iubirea pe care am vrut atat de mult sa ti-o ofer...Si abia acumv ei vedea ce inseamna cu adevarat sa iti fie dor de mine.Si de atatea ori ti-am spus ca plec si n-ai crezut si n-ai facut si ai continuat in ce vrei tu..iar acum cand iti vei da seama ..baby va fi prea tarziu.Ai intins de multe ori coarda de-a lungul timpulu..Am crezut atata timp in tine ca fraiera.Si toate sentimentele care acum bantuie in mine.Si nu te mai vreau.Nu te mai am.Dupa atata timp nu te mai simt.Si ti-am spus ca nu mai pot si ai crezut ca am glumit.Nu n-am glumit.Si plec si nu ma intorc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu