marți, 6 octombrie 2009

Stare bunaa....

stare buna..haaa..cum sa nu zambesti cand o vezi pe sis cum rade la tel...cum sa nu te bucuri knd pleak de la tine si te suna si te tine ink 20 de min la tel k a uitat sa-ti zk nuj ce:))...cum sa nu zambesti knd o vzi pe simona cum se agita p mess:))..sau knd iti amintesti cu prieteni vechi tot felu de prostii nu Bianca?...mda...snt fericita...ma ador..sunt buna stiu asta:D..Ador momentele knd intorc capu baietii dp mine pe strada..si stiu kte kestii isi imagineaza in momentul ala...pkt k ramaneti doar cu imaginatia:P...Nus ptr toti...am ajung in apogeul narcisismului meu..Si stiu ca va dati multi ochii peste cap si ca nu ma suportati,dar ciudat e faptul ca tocmai faptul ca sunt narcisista va atrage la mine.Si stiti k nu ma puteti avea.Da...snt "scumpa" si ghinionul vostru ca nu's de vanzare.Sunt singura dar momentan in custodia cuiva:P.Am inima plecata paaaa....si oriqm nu as mai dao cuiva...Nu regret nimic si tocmai de asta sunt bine dispusa:D.Va multumesc tuturor celor kre au contribuit la ceea ce sunt azi:>.Va iubesc pe toti.In special pe Serban,pe sis si pe simona:X.Daaa...acum e perioada aia in kre toti vrem doar sa ne distram.Bianca te astept la o betie nu tre sa ma dezamagesti.De cand ai plekt m-am dat pe vin..k vodca fara tine nu mai are acelasi gust:))...Imi lipseste pana si sa-ti caut kilotii:)))...Sis te iubesc k esti aproape de mine si ptr k stii knd te sun ce vreau as iti zc:D..ptr k vbesti cu mine la orice ora din noapte...:X...si il iubesc si pe fractu=))si pe mata=))...Sim te iubescc:X...ptr k am reusit sa te imbat de 2 ori dute dreaq=)):D...am ajuns la aceasta performanta.Si te iubesc pentru cum ai ajuns acm:X...da esti BUNA in plm:))..:D.Serban..ha:))..pe tine te iubesc pentru simplul fapt k ai reusit sa stai in sufletul meu un an si 2 luni fara sa iesi nici mkr o secunda de acolo.Respectele mele pentru asta:)Si pentru ca ai fost si bro si pampa...kiar dk am ajuns iar de unde am plekt cu tine:D...stiu ca ne asteapta vremuri buneeee:D...:X...k Lori e doar una kit k e pampa kit k e sis..hua tuturor celor kre cred k imi pot lua locul...:X...da ma.Sunt fericita.Kiar dk ink nu m-am vopsit si ink nu mi-am pus extensii.Si mi s-a luat si bronzul:))...maine am mate bgmias pl:))...:X...da va iubesc si asta conteaza.

2 comentarii:

  1. si tot cu mine ai reusit sa o imbeti pe simona =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ammmmmmmmmmmmmmmmmmm daaaaaaaaaaa:X..
    si vreau sn vdm:)))
    sa bem :)):d...
    si sa o tund iar pe simona:X=))

    RăspundețiȘtergere