vineri, 30 octombrie 2009

Wtf?

Uof...am inceput postarea asta total aiurea,nus de ce m-am apukt sa scriu.Probabil am sa trec de la un subiect la altu cum fac de obicei..e seara si probabil tot ce scriu acum maine dimineata o sa mi-se para ciudat:))...Am un sentiment tare ciudat...dar nu va zic ce sentiment:))...imi pare totul foarte cunoscut si totusi nou...Visez non-stop...Ma trezesc din somn si citesc mesaje..:))...dau mesaje de buna dimineata.Zambesc tuturor.Rad din ce in ce mai mult si ma apuca nervii in secunda 2...ma cert cu catelul...telefonul imi suna intruna si mereu tresar...Mananc din ce in ce mai multa ciocolata.....nu are nimic nici o logica si nimic din ce era inainte nu mai este.Si stau si eu si ma intreb uneori...Where is the old L?...Hmm...I don't miss her...dar totusi:))..ce ati facut cu ea?De cand "nu imi mai pasa?"...de knd "iesim samabata intre fete?"...de knd imi place asa mult sa ies la o tigara langa bloc:))?...De cand o rog pe mama sa ma ia in brate pentru ca asta simt acum?:|...come on...de knd ma intereseaza de testul la mate?:| adk FUCK...e testul la mate..:))=)).De cand cu "te iubesc sis"?Sau "miss u sim"...sau :"hug u buga?"...knd inainte nu era dkt o persoana kruia ii ziceam asta?de knd LV?:|...Si de knd ma aranjez s merg pana la magazin?de knd ma trezesc special sa da mesaj?si de knd stiu k la ora 2 juma primesc msj?:P...de knd am iar incredere?de knd le iubesc pe fete iar?:))..si de knd snt obsedata eu de ROKIE..?de knd mi-e atat de dor de ce era odata de mult incat ma prostesc non-stop?de knd spun te cred?:P...unde e neincrederea mea?:))...de knd vreau acum acum sa iesi afara:))?de knd ma gandesc mult inainte sa fac cv?si nuuuu...nu m-am indragostit..:))...stati linistiti..mai e pana acolo...pur si simplu...I think I just lost the old L:-s...Nu-mi recunosc dekt ktv parti...narcisismul...increderea in mine...gelozia...pe kre stiu k nu am sa o pierd niciodata:-s...pur si simplu nu vrea sa ma lase in pace..o vad pe sim langa mine..pe sis..pe buga...omg unde sunteti restul?v-ati dus la fund?si de knd beau bere in shoturi?:|...de knd stau si ma gandesc non stop la ce faci..doamne iar sar de la un subiect la altu..nu stiu...kiar nu stiu am asa o stare...hmm...ti-as spune multe acum dk ai fi acum langa mine...si as vrea totusi sa te vad...si nu stiu..sa ma iei in brate...sau probabil knd te-as vedea nu as face dkt sa rad...sa imi ridic spranceana si sa rad iar...e prea mult dk spun si k mi-e dor de tine..de fapt nici mkr nu stiu dk mi-e dor de tine:))..doar k ..nu am cu cine sa rad si cui sa-i spun ce fac...come on imi lipseste si sa ma enervezi...daaa...ptr k stiu k tu nu te enervezi..si ptr k eu tip si tu razi...:)))..si dp zic gata paaaaaaa...si tu zici nuuu...sau zici pa..:)))...si imi trece...si doamne niciodata nu-mi sta parul..serios niciodata;))...si ti minte knd ti-am zs k snt trista?:))si ai zs k si tu esti trist?..."cauta-ti un colt in kre sa stai:))))"..:)))...mda...totusi LV...si ub my girl's:X..."o arde curva dar doar in weekend"...

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuuaaaaa te ubeeeeee... ma duc sa fac dus si scriu de noi pe blog:X

    RăspundețiȘtergere