marți, 3 noiembrie 2009

multumim baieti..

omg...stateam acum si ma gandeam...ca ar fi cazul sa va multumim baieti ca ne-ati facut prietene..:))
daca nu ne-ar fi mers atat de prost cu voi in unele momente...nu am fi ajuns sa stam dimineata la cafea si sa ne plangem..si nu am fi putut sa spunem: stiu cum e..uiti ca si mie imi face la fel...si daca nu am fi fost combinate cu voi..poate nu ar fi stat lucrurile asa..si Doamne nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost sa nu le cunosc:))...si cu aman2 m-am certat la inceput.Si pe nici una nu am suferit-o..:))Si cu aman2 am ajuns prietena.Si nu m-as imagina fara ele.Cu cine as mai merge in club sau la cine as mai merge sa dorm?sau cine s-ar trezi de dimineata la 8 k sa plece la cor de la mine?cine mi-ar aminti mereu kre ness in place mie.Te cunosc atat de bine incat uit k unu iti place tie si unul imi place mie:)).Nu fac diferenta intre ele decat atunci cand le beau=)).Si tu esti acolo mereu sa zci: nu deasta...Asta frappe iti place tie:)).Si Doamne si fratitu:))..nu ar avea o "matusa isterik" dk nu ne-ar fi facut ei cunostiinta.SI maikta nu mi-ar da mesaj sa imi zik k ii e dor de mine...Si simona cine mi-ar da mie sute de msje cu VOMIT..=))...:X...va iubim baieti pentru asta:P...:X...Multumim ca ne-ati facut cunostiinta:X

4 comentarii:

  1. ATAT:)))))))))))

    aqm sa nu t ast sa zic: ms vlad k te'ai comb cu ea:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona :)) totushi3 noiembrie 2009, 17:15

    sunt o anonima:-<
    =)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ma distrez cu "spunea" ala =)) HAHA =)))


    tare ce ai scris u...:D

    RăspundețiȘtergere