luni, 9 noiembrie 2009

singura...

fiekre din noi avem anumite momente in kre simtim nevoia sa fim singuri.fara sa vbim cu nimeni si fara sa ne intrebe nimeni nimic.Sa nu dau expliktii nimanui dk plang...sa stiu doar eu de ce plang.Si dk sunt trista sa nu ma frece nimeni la melodie.Da...singura mi-as dori sa fiu un timp.Departe de tot.Cu mankre si tigari.Undeva unde sa dorm toata ziua.Si sa plang dk am kef sau sa rad de una singura.E ciudat cum abia pot sa vb cu sis...cum nici ei nu pot sai zc de ce de cateva zile nu mai e lori in peisaj..si de ce a aparut iar lori de demult...nu stiu sa va explic de unde schimbarea asta.Poate o sa-mi treaca in cateva zile....oricum imi place sa vad oameni fericiti.Imi mai ridica moralul,si ma face sa-mi amintesc ca exista si oameni simpli pe pamant.Mi-as dori sa fiu si eu ca ei.Si uneori sa nu fiu orgolioasa...
Si stau uneori si ma gandesc la tot ce am avut..si la kt de perfect era totul..si nu neaparat cu "tine".Totul la modul general.Imi ieseau toate cartile.Le dadeam drumul pe masa si se asezau singure exact asa cum vroiam eu.si imi era asa de bine.si acum..ma uit la viata mea"imperfect" si nu o recunosc.De fapt..imi pare prea cunoscuta sa o recunosc.Stiu sigur ca am mai fost aici odata sau de 2 ori.Si am jurat k nu ma mai intorc aici.Si fara sa vreau m-am intors.Si nu stiu iar cum sa ies:).Si nu pot sa zc nimanui tot ce simt.Nici mkr aici nu pot sa scriu clar ce vreau.E orgoliul ala kre iar e prea mare.Si abia invatasem sa mai renunt la el..acum il am iar.si nu prea il vreau...si dk ai citi aici..nu ai face "conexiunea" cu lori p kre o vezi in fiekre zi.Si dk te uiti la mine nu iti poti da seama ca si eu am probleme...si uneori e funny cum sunt foarte putini cei kre ma cunosc si imi spun: mi-se rupe sufletul cand vad cat suferi...kiar si atunci cand razi in hohote. si alea sunt singurele persoane pe kre le respect.Cei kre pot sa vada dincolo de ce arat eu..si pe sis...kre ma primeste la ea noaptea tarziu plangand si nu ma ia dkt in brate...fara sai zc nimic:)..si la kre mereu ma duc atunci cand"rad"...ptr k ea kiar e printre singurele persoane in fatsa caruia nu pot sa mint pentru ca mereu isi da seama.Si acum...acum am nevoie de cineva kre sa ma faca pe mine sa ma cred k sunt fericita..sau ca sufar...pentru ca nici eu nu stiu ce simt:P...si uite...in momentul in kre scriu astea imi dau seama k de fapt..nu vreau dkt sa ma ia in brate:P..si sa-mi zik tot adevarul in fatsa..si tot ce crede...kiar dk nu-mi convine...si sa-mi zk replik aia cretina: ti-am zis ca asa e...si nu m-ai ascultat!...da.am nevoie kre sa-mi zik cineva toate astea.Si kre sa imi dea un sut in fund k sa merg inainte...kt despre restul.Va las sa va dati seama singuri cand rad...si cand:)..sunt eu...oricum respectul meu il are in principiu ea.Sis.pe kre o intreb mereu: eu ce fac acum? si dp ma apuk rasul kiar dk sunt in cea mai isterik criza de plans..ptr k stiu k asta e intrebarea p kre i-o pun mereu...eu ce fac acum?:P...si kre tot timpul stie prin ce simt doar uitandu-se la mine.Si suntem diferite dar in esenta la fel:).Si knd ma enerveaza.Nu pot sa ma cert cu ea.Nu are farmec.Nu suntem noi daca ne certam.Ei nu pot sa ii inchid telefonul fara sa o sun in 2 secunde inapoi si sa-i spun esti proasta.De fapt..doar o data i-am inkis telefonul:)).Si ea nu poate sa-mi zk : faci cum vrei..:))..pentru ca stie ca asta inseamna sfarsitul lumii in juma de ora:))..sfarsit ptr kre nervii ei vor suferi dupa enorm..pentru ca ma va auzi plangand zile in sir...asa k isi face mereu datoria de prietena sa-mi dea una in cap si sa-mi spuna: "eu nu sunt deacord.Si nu ai cum sa te superi ptr k iti spun adevaru.Eu nus prefacuta cu tine si nu sufar cand iti spun toti numai ce vrei sa auzi."da...asta zice sis:)).dp care ma ia in brate si isi face datoria de prietena buna pe umarul caruia plang...dp care imi intinde un pahar din sticla aia de metaxa pe kre nici acum nu am terminato.Merci sis ptr k existi.Va iubesc si pe restul.Doar k ea e mai speciala>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu