vineri, 4 decembrie 2009

haa....

o femeie are nevoie de 3 lucuri in viata.Dragoste pentru a fi umana,bautura pentru a se simti bine si o prietena kre sa o ajute sa se ridice atunci cand celelalte o fac sa atinga podeaua.si cand te gandesti ca ei sunt tot ce iti raman...si ca ei sunt cei pe kre ii lasi pentru noul tau iubit.Si ei sunt cele la kre tip knd am nervi...si ele ma calmeaza cand tot pe ele le injur.Si care tot timpu spun: te inteleg lori stiu prin ce trec...omg si nu as fi trecut prin asta cu capu aproape mereu sus daca nu ati fi fost voi...bai si ma jur k va iubesc...pe voi 3 kiar va iubesc...:))...buga sim si sis...si sunteti aici langa mine mereu.Cel putin saraca simona pe kre MEREU in vars nervii si kre ma intelege pentru k e capricoarna ma..si stie cum e knd ai nervi..si stie de fapt cum sunt eu knd am nervi si kte spun si k nu cred nci eu ceea ce spun...spun pur si simplu ptr k stiu ca deranjeaza...si k doare.Si ele tot sunt langa mine...>:D<...si buga kre tot timpu ma lasa sa stau pe masa ei...kiar imi place sa stau cocotsata acolo sus...:))si sa vb la tel p difuzor:))...si sa o cert mereu ptr ce face knd si eu fac acelasi lucru..Si sis...kre e sis...si asta pentru mine spune tot..omg e cea mai speciala persoana...:X.e singura kre stie ce vreau sa spun inainte sa o spun.Pentru asta e sus in top la mine...si ptr k stie ce gandesc si ce simt doar uitandu-se la mine..si ptr k imi da mereu vin knd snt suparata..si ptr k mereu o sun la 5 dimineata plangand si ii zc vreau sa vin la tineeeeee...si alexutsu...:)))...care credeam k va fi o mare dragoste a mea...copilule te iubesc:))kiar dk te vad din an in paste in ultima vreme:))esti genial.si mereu mereu imi ridici moralul si la tine ma plang non stop:))numa asta fac:))..si iti povestesc orice cu lux de amanunte:))si nu am sa uit niciodata k am mai putini ani dkt ai tu:)))...nu pot sa scriu asta =)).si nu o sa uit knd eram in love de tine:))si ne dadeam msje cu :omg te-am visat:)).si ziceam aceleasi lucuri.Si imi placea sm dau la tine:))nu k ink nu mi-ar placea:))ti-am zis k as vrea sa te mai sarut odata=)).bful meu:))..lv mereu daaaaaa?
in concluzie:))..va iubesc pe voi pentru k pot sa fiu eu in fatsa voastra...
si pentru ca fiekre imi da cv special...
si pentru k ati fost langa mine mereu...exceptie pisoi kre nu imi raspunde la tel niciodata si ma suna dp: nu am auzit teluuuuu:))(se iarta oricum mereu):))
si te iubesc buga
si te iubesc simona
si te iubesc sis..
si alex...ha..pe tine te LV:))k doar sntm Lori si vSi:>...:)))

Un comentariu: