joi, 24 decembrie 2009

Va multumesc..

Tnx for everything..in primu rand pentru ca suntetsi aici...astia kre nu v-atsi pierdut pe drum...sis...nu mai am nimic de scris..oricum esti in fiekre postare:))..stii kt de iubesc si kt insemni pentru mine.Esti suflet pereche.Buga...esti cheitsa de usa veche.si din toti sincer ma asteptam ca tu sa pici prima "din top" si sa ma faci prima...spre surprinderea mea..ai ramas aici..printre ultimi...:P..esti aia mai mica si mai fraiera...kre nu ma asculta si dp se plange..da stii tu cum e..din greseli invatsam..ne ai pe noi..suntem prietenii tai..venim te luam..te ducem unde vrei...:X:X...e craciunu ma..:)si snt fericita cu voi..astia kre atsi ramas..:X...si iar nu stiu de ce am scris asta:))de ce am inceput sa scriu.Fiekre zi imi ofera o alta surpriza si ma invatsa sa nu am incredere in oameni...am invatsat sa nu ma mai plang:))sa rad knd aflu kte cv...trecutul e gunoi ..e clar asta..:))...de intors..nu ma intorc de unde am plecat...cezar:D...cezar e dulce ma:)):X..pana acm nu "a dormit pe canapea" niciodata=))ma enerveaza knd se contrazice si nu intelege k eu sunt cea mai dulce persoana dp planeta nu el:)):D..:))..si de la 1 baby ma las de fumat:X:))...si...abia astept sa te vad azi nu te-am vzt de o sapt:))..dati-as cu un bulgare in cap:))..am impresia k si dati se scrie da-ti plm:))...vine craciunu..cadouri:X...va iubesc ma sis buga...:X..rulatsi acm...:)..

Un comentariu:

  1. TE IUBESC si sunt aici oricand!!! :X:X:X Laura :* :))))) te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere