duminică, 10 ianuarie 2010

majora...

Ah si am fqt si 18 ani..snt majora:))...ma simt aceiasi in mare...ambitioasa incapatanata,si orgolioasa...am invatat multe multe multe la 17...pot sa zic k asta e varsta kre ma skimbat:)).am invatat ce inseamna sentiment..ce inseamna sa te simti singur si pierdut...ce inseamna sa iubesti si sa suferi...sa zici mai stai ..nu pleaca...am invatat sa ma ridic singura...si sa nu ai incredere in oricine...ca cel mai bun prieten al tau esti tu...si k uneori kiar si eu pierd:))..incerc sa ma obisnuiesc cu gandul asta...pot sa spun ca stiu pe ce drum sa merg...ca stiu k iubirile vechi snt ca un vulcan gata oricand sa explodeze...dar k nu o sa mai fie cum a fost...si desi am sentimente contradictorii...stiu ce vreau...si nu stie nimeni:P...si va multumesc tuturor celor kre sunteti langa mine..si ma suportati zi de zi:P...statea zilele trecute si ma uitam pe un album cu poze...si abia acum realizez kt de rpd a trecut timpul.si kt ne-am skimbat toti..si avem sentimente imbibate in orgoliu...pot spune ca sunt foarte mandra de mine pentru toata sinceritatea mea..

2 comentarii:

  1. yup..ai dreptate cu "cel mai bun prieten al tau esti tu"...la fel se poate spune si cand e vorba de dusmani

    RăspundețiȘtergere