luni, 11 ianuarie 2010

plm...

si ce poti sa zici knd ai de ales intre a lupta pentru tot ce iti doresti fara sa stii dk ai sa mai primesti ceva vreodata...sau a avea ceva fara sa faci nici un efort..si ce faci knd sentimente kre nu-ti dau pace..?si knd totusi si prezentul te macina..si knd toti itsi spun : ai sa pierzi tot lori..hotaraste-te sau pierzi tot...si nu pot sa am hotarasc..si stiu k e cel mai mare defect al meu si poate singurul..nehotararea..si de ce se spune ca o dragoste veche e ca un vulcan gata oricand sa erupa?knd eu stiu k atunci cand sentimentele se duc..nu se mai intorc?si de ce viitorul nu surade cand trecutul te apasa...si plm..ma gandesc k sunt atatea la mijloc..si as avea o mie de motive sa te urasc:P...si cu toate astea nu pot:P...din partea mea ura nu intra in nici o propozite in kre sunt lori si serban...si cu toate astea tie iti e usor..si se spune k dragostea trebuie sa o lasi libera..si dk e dragoste adevarata se va intoarce...si ti-am dat drumul si nu te-ai mai intors...si spui k am fost aia adevarata..si k m-ai tinut sus si k am fost singura kre a contat...si cu toate astea..te-ai dus pe drumul tau.si nu te-ai mai intors..si ma intreb?de ce snt eu acm aia kre se gandeste la toate astea?si de ce tu nu?si de ce dk stiu k nu o sa mai fie ce a fost...de ce mai sper?de ce sufletu meu nu vrea sa inteleaga k a trecut...si k dk cineva ma intreaba de tine trebuie sa spun: a fost odata...de ce ink spun..e aici..?de ce doar tu ai keia sufletului meu?...te-ai skimbat atat de mult..si vreau sa stii k totusi te iubesc...si de ce ma uit in spate?si astept sa te vad si te sa iau de pe drum?de c eknd ne-am dus fiekre intr-o parte?si totusi sper sa intelegi vreodata..kt de mult te-am iubit...si sper ca nu ai sa profitsi de ceea ce simt...si sper sa intelegi k...doar tu ai fost acolo sus in top..si k desi tu erai: ex actualul si mereu al meu...ironia sortsii e k acm sunt eu ex actuala si mereu a mea..si desi nu stiu cat va mai rezista orgoliul meu sa fie calcat in picioare...sper sa ramai asa mult timp:)..si kiar dk plang knd zic asta..:P..da ..te iubesc.Asa cum nu am facut niciodata.Asa cum probabil nu am sa o mai fac vreodata sau cel putin nu prea curand.Si...da ...am nevoie de tine.Si da...desi nu citesti asta simt nevoia sa zic pentru prima oara ceva ce nu ai auzit nici tu nici altu de la mine:P..vreau sa ne impkm..:P...si stii k mereu ma luptam cu cuvintele astea.si k orgoliul meu nu ma lasa niciodata sa zic asta.Si ai fost si esti ..mult prea important pentru mine...din prima clipa ai fost..de atunci de knd stateam aman2 pe jos in bucatarie si ne atingeam varfurile picioarelor(ceva ce tu nu-ti mai aduci aminte:))),din seara aia in kre te sarutai cu 2 prietene de-ale mele:))...din seara aia in kre minteai k iti e rau k sa scapi:))..de knd mi-ai calcat prima data pragul:P..si knd mama mi-a zis: mie de el imi place...de atunci si pana acum..de la primul sarut...asteptat mult..de la prima discutie aprinsa...de la primul te iubesc spus foarte devreme...de la te iubesc ala sincer si spun intr-o criza de plans:)..de atunci cand iti spuneam k nu mai vreau sa am de-a face niciodata cu tine:)...te iubesc si as umple orasul cu afise..sa stie toata lumea asta..si poate atunci vei intelege si tu ce insemni pentru mine...kiar dk sunt rea,si ambitioasa...si orgolioasa..stii k in fatsa ta ma deschid..si imi arat adevaratele sentimente.Si kiar dk iti spun de multe ori te urasc si nu-mi mai pasa...si kiar dk plang si iti reprosez multe si iti spun k ti-ai batut joc..stiu ca nu-i asa..si kiar dk nu ne leaga dkt amintiri si regrete si nimic frumos in ultima vreme...sentimentele mele pentru tine sunt complexe...si kiar dk lumea nu e asa cum mi-ai promis tu..si kiar dk mi-ai inegrit multe nopti si multe zile,si kiar dk nu pot sa fac nimic fara sa te simt aici aproape..si kiar dk in mintea mea nu suna decat vocea ta kre spune Lori nu e bine nu face asta...kiar dk ma ranesti..kiar dk stiu ca esti cea mai incapatanata persoana pe kre am cunoscut-o vreodata..kiar dk esti cel mai mofturos om...kiar dk nu-ti arat mereu..esti sufletul meu...si desi amintirile sunt departe..si a trecut atata timp..nu te-am scos o secunda din suflet:)si nu stiu ce ar fi mai mult de spus dkt atat..k indiferent de ce faci..:)...eu raman aceiasi...si te pastrez in acelasi loc in kre te-ai incapatanat sa ramai din prima clipa:)...de la prima discutie si de prima data knd ti-am spus ca esti cel mai bun prieten al meu:)...si na...k e cea mai sincera declaratie de dragoste pe kre am fqto vreodata:)

Un comentariu:

  1. stii ca plm poate sa insemne "please love me" :))..se potriveste contextului

    RăspundețiȘtergere