joi, 21 ianuarie 2010

:)sunt aici

si pentru ca orice s-a intamplat...asta-s eu:p..nu pot sa zc gata de azi nus prietena cu tine:P..si pentru k in spatele okilor astia duri..se ascunde un suflet de copil:P si o inima kre are nevoie de multa caldura.si desi au fost muuulte kkturi si desi m-ai ranit grav scumpa mea ..nu pot sa nu fiu langa tine si sa nu-ti intind mana atunci cand esti jos:P...si nu pot sa nu te ridic si sa refuz sa dansam impreuna.si nu pot sa uit knd vbeam pe mess fiind in aceiasi casa:P.si nu pot sa uit atatea nopti si atatea kkturi.si atatea ore nedormite la mare.si taxiu ala kre ne-a dus la rasarit.si doamne knd te-am auzit spunand hai acum la rasarit.."doamne simona nu vezi cum arat?nu sunt nici makiata nici aranjata nici nimic"..nu conteaza..hai sa vedem rasaritu..."oke then:P..hai"..si atatea ore de plaja..si scena aia pe care dansam:))..si dumarsu:))...da coi luna noastra de club:)).ji atatea momente in kre am plans aman2.si atatea clipe in kre am ras aman2.si sticla aia de teachers:P.pe kre nu am sa o uit niciodata.si pe noi 2 facand inimioare pe jos k 2 proaste:P.mda:)...si de atatea ori am zis gata aman2 si uite=ne aici dp atata timp:)).ce pot sa zc?te iubesc si esti parte din mine:).si sper sa fi bine.si sper sa ne maturizam si noi odata:))...si sa invatam din propriile greseli:)).si sa nu le mai repetam:)).si stii k ptr tine m-as face lezbi=))si nu stiu dk e de la teachersul ala sau dl faptu k nu mai vreau baieti:))...si ptr k doamneeee kte kkturi am fqt impreuna=)).GOSSHH:))...si nu poti sa zci k nu am fost prietena buna.si stiu k te sperii.si stiu k par dura.si k par de neclintit si tot timpu "sus"..da stii k asta-s eu.si stii k dk as lasa garda jos nu as mai fi eu.si stii k plm nu m-am ascuns niciodata in fatsa ta cu nimic:P.si te-am lasat mereu sa ma vzi asa cum sunt:P..si stii k n-am avut stress cu nimic in fatsa ta:))..cu ABSOLUT NIMIC=))...si stii k imi place sa ma sarut cu tine=))..stiu k snt tampita:))si stii k mereu knd ai probleme snt aici langa tine gata sa te ascult ptr k nimeni nu te intelege mai bine k mine:p...na k snt si sentimentala dute dreaq=))si mai stii noaptea aia dl serban knd ne-au lasat singure acs si ei au plekt la baeram?=))si faceam pe betele si dansam pe fata de la tara cu o vodca park in curte?=))...si knd faceam poze doar k sa ne "razbunam"..:))...si knd am ajuns prima oara in club si au inceput sa ne agatse baietsii si am zs: oke acm ii intelegem de ce se duc singuri in club=))..si cum ne dadeam mereu in spectacol pe boxe:)))...si tipu ala bun kre ma agatat pe kre nuj cum il keama=))dar dk citesti asta eu snt tipa aia:))=)))...ooo doamne si barmanu ala de la mare kre ne dadea de baut gratis=))..ptr k probabil ii faceam show in club=))..si plm...david beckam?:D:))=)))...si diminetile alea cu cafeaua si tigara de la mine?kre erau pur si simplu perfecte?=))si kt de impiedikta esti dar cum nu dai drumu la nimic din mana=))?si knd am cazut pe scari si tu nu faceai dkt sa razi=))..si cum ai vnt la mine cu genunkii praf=))si m-ai pus sa te dau cu fond de ten?si kt tre sa te suport mereu ptr k nicioadta nu stii cu ce sa te imbraci=)).si ptr k veneai atata drum pana la mine.si ptr k imi faci poze cand plang doar k sa mi-le arati dp:P.si sa-mi zci iaute kt de praf erai:P.si ptr k aveam 2 telefoane de kkt la kre nu ne auzeam nici una=)).mda.si ptr k imi dadeai sute de msje cu VOMITTT knd iti povesteam de vreun prieten de-al meu=)).si ptr k presimt k de acm am sa vomit eu=)).ptr k oricum ai fi esti simonelu meu=)).si ptr k numai cu tine si cu vaca de sis m-am imbatat si dp stateam si vomitam singura si voi nu ziceatsi dkt: simona vomita lori.."ehh laso k isi revine ea"=)).si ptr k numai noi beam in cinstea baietilor kre sunt niste porci:))=))si ptr k doamne numai din kuza ta si a lu buga s-a suparat serban si a plekt =))si ptr k numai noi jukm "n-am fqt niciodata"..:))si ptr k numai noi planuiam sa ne facem majoratele impreuna si numai noi ne-am certat fix in preajma majoratelor noastre si ne-am impkt FIX la o zi dp ele=))...da ma...sntm majore acm:))ce plm nostra nu asta ne-am dorit mereu?:))si ptr k stii k desi zc k n-am sa fac copii am sa fac..si o sa-i ducem impreuna la gradinita da?:)).si ptr k stiu k ai impresia k te-am lasat pentru sis:P..stii k nu-i asa:Psi k te iubesc si ep tine enorm de mult.altfel nu as scrie asta acm:P..si pe tine si pe buga si pe sis:P..voi rulati:).si fara voi n-as fi MADAMEL:))..si plm...kiar dk s-au dus vremurile vechi..pana si vremurile "big A' s-au dus:P..noi am ramas ink aici:P...in fine ideea era k am trecut prin multe impreuna.unele bune altele mai putin bune...:)si k te iubesc asa cum esti:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu